728x90 AdSpace

  • ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

    Τρίτη 23 Νοεμβρίου 2021

    Το προσχέδιο της τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Πελοποννήσου για το 2022

    Το προσχέδιο του προγράμματος τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Πελοποννήσου για το 2022 συζητήθηκε, μεταξύ άλλων, στην πρόσφατη συνεδρίαση της γνωμοδοτικής επιτροπής Τουρισμού της Περιφέρειας υπό την αρμόδια αντιπεριφερειάρχη Αννα Καλογεροπούλου, παρουσία και του περιφερειάρχη Παναγιώτη Νίκα.

    Στην παρέμβασή του στην εν λόγω συνεδρίαση, ο περιφερειάρχης, αφού συνεχάρη την ομάδα Τουρισμού για το έως τώρα έργο της, σημείωσε πως η μετα – covid εποχή “επιτάσσει να διαισθανθούμε τις αλλαγές και να υποδεχτούμε τη νέα πραγματικότητα που ανατέλλει με ένα διαφορετικό τουριστικό μοντέλο, με νέες ιδέες, προσανατολισμένο στον τουρισμό εμπειρίας, τον φυσιολατρικό τουρισμό, τη γαστρονομία, τα αρχαία μνημεία και τον πολιτισμό”.

    Από την πλευρά της, η αντιπεριφερειάρχης αναφέρθηκε στις επόμενες δράσεις που σχεδιάζει η Διεύθυνση Τουρισμού της Περιφέρειας Πελοποννήσου και συγκεκριμένα, στην επικαιροποίηση της τουριστικής επικοινωνιακής ταυτότητας (destination rebranding) του προορισμού “Πελοπόνησσος” μέσω ανοιχτού δημιουργικού διαγωνισμού, την παραγωγή νέου θεματικού περιεχομένου σε συνεργασία με την Marketing Greece, καθώς και την δημιουργία χειμερινής τουριστικής καμπάνιας η οποία, εκτός του βασικού διαφημιστικού σποτ,  θα περιλαμβάνει και χριστουγεννιάτικο σποτ με στόχο την προσέλκυση επισκεπτών κατά την εορταστική περίοδο.

    Τέλος, η διευθύντρια του τμήματος Τουρισμού Κανέλλα Καράμπελα προέβη σε έναν σύντομο απολογισμό των δράσεων που έχουν υλοποιηθεί μέχρι σήμερα αναφορικά με το πρόγραμμα τουριστικής προβολής του 2021.

    Στη εν λόγω σύσκεψη συμμετείχαν, μεταξύ άλλων, η αντιπεριφερειάρχης Πολιτισμού και Παιδείας Αθηνά Κόρκα, οι πρόεδροι των Ενώσεων Ξενοδόχων Κορινθίας Σοφία Φιλιππίδου και Ξενοδοχείων Λακωνίας Δημήτρης Πολλάλης, η ειδική γραμματέας της Ομοσπονδίας Επιχειρηματικών και Τουριστικών Καταλυμάτων Πελοποννήσου Βίβιαν Μανωλέσου, ο πρόεδρος του Τουριστικού Οργανισμού Πελοποννήσου Κωνσταντίνος Μαρινάκος, ο επίκουρος καθηγητής του Τμήματος Πληροφορικής του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου Νίκος Πλατής, όπως επίσης ο εντεταλμένος Επιχειρηματικότητας και Καινοτομίας περιφερειακός σύμβουλος Γιάννης Μπουντρούκας επικεφαλής της παράταξης “Πελοποννησιακή Συμμαχία”, καθώς και ο Δημήτρης Βασιλείου από την παράταξη “Αγωνιστική Συνεργασία Πελοποννήσου”.




    • Blogger Comments
    • Facebook Comments
    Item Reviewed: Το προσχέδιο της τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Πελοποννήσου για το 2022 Rating: 5 Reviewed By: Γιώργος Αργυριου
    Scroll to Top