728x90 AdSpace

  • ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

    Πέμπτη, 8 Απριλίου 2021

    «Οδοιπορικό στο Ναύπλιο της Παλιγγενεσίας»-Ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα για μαθητές, στο πλαίσιο της Πρωτοβουλίας 1821-2021


    Το Πελοποννησιακό Λαογραφικό Ίδρυμα «Β. Παπαντωνίου» συμμετέχει στον εορτασμό των 200 χρόνων από την Επανάσταση του 1821 με το θεματικό εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Οδοιπορικό στο Ναύπλιο της Παλιγγενεσίας», με την υποστήριξη του Ιδρύματος Μποδοσάκη.
    Το πρόγραμμα υλοποιείται στο πλαίσιο της Πρωτοβουλίας 1821-2021, που είναι το αποτέλεσμα της συνεργασίας 16 Ιδρυμάτων της χώρας για τον εορτασμό των 200 ετών από την έναρξη της Ελληνικής Επανάστασης.
    Το οδοιπορικό απευθύνεται σε ομάδες μαθητών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης με τη μορφή ψηφιακής ξενάγησης στην πόλη του Ναυπλίου και στις συλλογές του Πελοποννησιακού Λαογραφικού Ιδρύματος και της Εθνικής Πινακοθήκης – Παράρτημα Ναυπλίου. Στόχος είναι τα παιδιά να κάνουν ένα ταξίδι στον χρόνο, σε σημαντικά γεγονότα της Επανάστασης και των μετεπαναστατικών χρόνων, μέχρι την αναχώρηση του Όθωνα από την Ελλάδα το 1862.
    Χάρη στην ψηφιακή εφαρμογή της ξενάγησης, η δράση θα είναι προσβάσιμη σε μαθητές πανελλαδικά, αλλά και σε κάθε ενδιαφερόμενο που θέλει να περιηγηθεί στο Ναύπλιο της Επανάστασης του 1821. Η ψηφιακή ξενάγηση είναι διαθέσιμη στους εξής συνδέσμους:
    Ελληνικά: http://bit.ly/pli-Nafplion1821-GR
    Αγγλικά: http://bit.ly/pli-Nafplion1821-EN
    Για τη σύνδεση των «σημείων» του Οδοιπορικού και την υλοποίηση του προγράμματος δημιουργήθηκε εκπαιδευτικό υλικό που θα διανέμεται σε σχολεία πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης της χώρας. Τα εκπαιδευτικά έντυπα είναι εμπλουτισμένα με πληροφορίες, εικόνες και δραστηριότητες-παιχνίδια που καθοδηγούν τα παιδιά με διασκεδαστικό και ευχάριστο τρόπο στη δια ζώσης περιήγηση.

    • Blogger Comments
    • Facebook Comments
    Item Reviewed: «Οδοιπορικό στο Ναύπλιο της Παλιγγενεσίας»-Ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα για μαθητές, στο πλαίσιο της Πρωτοβουλίας 1821-2021 Rating: 5 Reviewed By: Γιώργος Αργυριου
    Scroll to Top