728x90 AdSpace

  • ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

    Τρίτη, 16 Φεβρουαρίου 2021

    Δεύτερο περιστατικό παράλυσης κάτω άκρων σε γιατρό στην Κέρκυρα μετά το εμβόλιο κατά του Covid-19

    Με παράλυση στα κάτω άκρα, κόπωση και μυαλγίες νοσηλεύεται στο γενικό νοσοκομείο Κέρκυρας, ο γιατρός Σπύρος Σκιαδόπουλος, λίγες ώρες μετά τον εμβολιασμό του για τον κορωναϊό, χωρίς πάντως να έχει εξακριβωθεί αν συνδέεται με το εμβόλιο ή όχι.
    Σύμφωνα με πληροφορίες της ιστοσελίδα corfutvnews.gr, ο γιατρός έκανε τη Δευτέρα τη δεύτερη δόση του εμβολίου κατά του κορωναϊού. Το βράδυ δεν ένιωθε καλά με τον οργανισμό του να εξασθενεί και να νιώθει παράλυση στα κάτω άκρα και πόνους στη μέση.
    Από την πρώτη στιγμή οι γιατροί του νοσοκομείου έχουν προχωρήσει σε εξετάσεις για να διαπιστώσουν από τι προήλθε και να του χορηγήσουν την κατάλληλη αγωγή.
    Πρόκειται για το δεύτερο περιστατικό στην Κέρκυρα που παρουσιάζει παράλυση μετά τη δεύτερη δόση του εμβολίου. Υπενθυμίζεται ότι τα ίδια συμπτώματα εμφάνισε και 42χρονη νοσηλεύτρια από την Κέρκυρα.
    Γιατροί του νοσοκομείου εξετάζουν τη συσχέτιση του γεγονότος με τον εμβολιασμό της για COVID-19, πάντως τις τελευταίες ημέρες η κατάσταση υγείας της νοσηλεύτριας είναι καλύτερη.
    «Η κατάσταση της συναδέλφου μου συνεχίζει και βελτιώνεται, γίνεται όλος ο απαραίτητος εργαστηριακός έλεγχος, τόσο μέσα στο νοσοκομείο όσο και σε έξω, ιδιωτικά κέντρα, παίρνει την κατάλληλη αγωγή που της έχει ορίσει ο γιατρός και περιμένουμε» δήλωσε η πρόεδρος του Ενιαίου Σωματείου Εργαζομένων Νοσοκομείου Κέρκυρας, Ντίνα Ιωάννου.

    • Blogger Comments
    • Facebook Comments
    Item Reviewed: Δεύτερο περιστατικό παράλυσης κάτω άκρων σε γιατρό στην Κέρκυρα μετά το εμβόλιο κατά του Covid-19 Rating: 5 Reviewed By: Γιώργος Αργυριου
    Scroll to Top