728x90 AdSpace

  • ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

    Παρασκευή, 18 Δεκεμβρίου 2020

    Σοκ στις ΗΠΑ: Νοσοκόμα κατέρρευσε μετά το εμβόλιο της Pfizer σε ζωντανή σύνδεση (video)

    Σοκ στις ΗΠΑ όπου μία νοσοκόμα στην Chattanooga του Τενεσί λιποθύμησε λίγο αφότου έκανε το εμβόλιο της Pfizer, σύμφωνα με το Fox News.
    Για την είδηση που κυριαρχεί στα ΜΜΕ των ΗΠΑ η Τίφανι Ντόβερ, επικεφαλής νοσοκόμα στο CHI Memorial στην Chattanooga του Τενεσί, έκανε το εμβόλιο της Pfizer κατά του κορονοϊού μαζί με άλλους γιατρούς, παρουσία τηλεοπτικών συνεργείων. Λίγο μετά ένιωσε αδιαθεσία: «Συγγνώμη, ζαλίζομαι πολύ», είπε και κατέρρευσε μπροστά στις κάμερες.
    Η Τίφανι Ντόβερ, λίγη ώρα αργότερα επανήλθε, σηκώθηκε και μίλησε ξανά στους δημοσιογράφους. Οι γιατροί που ήταν παρόντες και την εξέτασαν τόνισαν πως η λιποθυμία δεν είχε σχέση με το εμβόλιο της Pfizer.
    «Το αισθάνθηκα ξαφνικά. Αισθανόμουν πως μου έρχεται λιποθυμία και αποπροσανατολίστηκα για λίγο. Τώρα, όμως είμαι καλά και ο πόνος στο χέρι μου εξαφανίστηκε», είπε. Ωστόσο, λίγο μετά αποκάλυψε πως πάσχει από μια ασθένεια που της προκαλεί λιποθυμικά επεισόδια όταν νιώθει πόνο, σημειώνει το Fox News.
    Πηγή: newsit.gr
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments
    Item Reviewed: Σοκ στις ΗΠΑ: Νοσοκόμα κατέρρευσε μετά το εμβόλιο της Pfizer σε ζωντανή σύνδεση (video) Rating: 5 Reviewed By: Γιώργος Αργυριου
    Scroll to Top