Στη συνάντηση παρών ήταν και ο επιχειρηματίας Παύλος Ευμορφίδης, ιδιοκτήτης της διεθνους εταιρείας Cocomat, ο οποίος προτίθεται να φιλοξενήσει τις εβδομάδες προβολής στα καταστήματά του ανά την Ευρώπη που βρίσκονται στα πιο κεντρικά σημεία μεγάλων ευρωπαϊκών πόλεων όπως το Βερολίνο, το Ντίσελντορφ, το Αμστερνταμ και η Βαρκελώνη.
Στις εβδομάδες προβολής μπορούν να φιλοξενηθούν Πελοποννήσιοι παραγωγοί, τυποποιητές, επιχειρηματίες τουρισμού, καθώς και start up επιχειρήσεις.
Όπως χαρακτηριστικά σημείωσε η αντιπεριφερειάρχης, “αθροίζοντας δυνάμεις στους δύσκολους καιρούς της πανδημίας και λαμβάνοντας υπ’ όψιν πως οι διεθνείς εκθέσεις θα είναι φέτος ανύπαρκτες -ή πολύ περιορισμένες-, η υιοθέτηση νέων πρακτικών και εναλλακτικών ενεργειών εξωστρέφειας (πέραν από τις διαδικτυακές εκθέσεις, που ενδείκνυνται κυρίως για προβολή των υπηρεσιών και όχι τόσο των προϊόντων) μπορεί να δημιουργήσει νέες ευκαιρίες προβολής, παρουσίασης και επικοινωνίας των πελοποννησιακών προϊόντων και κατ’ επέκταση του πολιτισμού μας και γαστρονομικού μας πλούτου”.