728x90 AdSpace

  • ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

    Τρίτη, 17 Μαρτίου 2020

    Η διατροφή όπλο κατά του κορονοϊού-Γράφει η Κυριακοπούλου Δήμητρα Διαιτολόγος - Διατροφολόγος Επιστημονικός Συνεργάτης ΚΕΑΔΔ,

    Τον τελευταίο χρονικό διάστημα όλοι φοβούμαστε να μην νοσήσουμε από τον κορονοϊό. Ποια τα μέτρα πρόληψης  μας;  Μάσκες, αντισηπτικά, τακτικό πλύσιμο χεριών, ανοιχτοί χώροι αλλά και  σωστή και ισορροπημένη διατροφή.  Ο ρόλος των
    διατροφικών ουσιών είναι πολύ σημαντικός για την προστασία του ανοσοποιητικού συστήματος. 
    Διαβάστε τις παρακάτω συμβουλές:
    1. Καταναλώνουμε ένα πρωινό που να αποτελείται από μια μερίδα ζωικής τροφής, μια μερίδα αμυλούχας τροφής υψηλή σε φυτικές ίνες και μια μερίδα φρούτων ή λαχανικών ώστε να ξεκινήσουμε την ημέρα μας γεμίζοντας με πρωτεΐνες, βιταμίνες, μεταλλικά στοιχεία, αντιοξειδωτικές ουσίες και φυτικές ίνες τον οργανισμό μας, βοηθάμε το σώμα μας ώστε να «αντέξει» στην κούραση της ημέρας.
    2. Τονώνουμε τον οργανισμό μας και συνάμα και το ανοσοποιητικό μας με την κατανάλωση ενδιάμεσων σνακ, δεκατιανό και απογευματινό, που να αποτελείται από φρέσκο ή αποξηραμένο φρούτο ή χυμό φρούτων και λαχανικών σε συνδυασμό με μια μερίδα αμυλούχας τροφής υψηλή σε φυτικές ίνες (π.χ. cream crackers ολικής άλεσης ).
    3. Πραγματοποιούμε δυο κυρίως γεύματα, μεσημεριανό και βραδινό, τρώγοντας με ηρεμία. Σ΄ αυτές τις περιπτώσεις το πιάτο μας  θα πρέπει να περιέχει μια μερίδα λαχανικού σε μορφή σαλάτας ή μαγειρεμένου φαγητού σε συνδυασμό με μια μερίδα ζωικής τροφής (π.χ. κρέας, ψάρι, αυγό, θαλασσινά, τυρί) και μια μερίδα αμυλούχας τροφής  ολικής άλεσης. Μ΄ αυτό τον τρόπο βοηθάμε τον οργανισμό μας να «γεμίζει» από πολύτιμα θρεπτικά συστατικά.
    4. Καταναλώνουμε τρόφιμα τα οποία παράγει η μητέρα γη, όπως ελαιόλαδο, ελιές, ξηροί καρποί, σπόρους, φρούτα, λαχανικά, τρόφιμα μη επεξεργασμένα.  Είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικές ουσίες, μονοακόρεστα και πολυακόρεστα λιπαρά οξέα, βιταμίνες, μεταλλικά στοιχεία και ιχνοστοιχεία, όπου προάγουν την καλή υγεία του ανθρώπινου οργανισμού.
    5. Αποφύγουμε ή περιορίζουμε την κατανάλωση ζάχαρης και γλυκών, αναψυκτικών, αλκόολ και επεξεργασμένων τροφίμων.
    6. Να ασκούμαστε καθημερινά τουλάχιστον 30 λεπτά την ημέρα, βοηθάει τον οργανισμό μας να διώξει το άγχος, τη στεναχώρια, κ.α.
    7. Να ξεκουραζόμαστε αρκετά, συστήνετε από τους ειδικούς 6-8 ώρες βραδινού ποιοτικού ύπνου.
    Μ΄ αυτές τις  διατροφικές συμβουλές θα βοηθήσουμε τον οργανισμό μας να μην νοσήσει από τον φοβερό ιό που υπάρχει τον τελευταίο καιρό στη χώρα μας.



    • Blogger Comments
    • Facebook Comments
    Item Reviewed: Η διατροφή όπλο κατά του κορονοϊού-Γράφει η Κυριακοπούλου Δήμητρα Διαιτολόγος - Διατροφολόγος Επιστημονικός Συνεργάτης ΚΕΑΔΔ, Rating: 5 Reviewed By: Γιώργος Αργυριου
    Scroll to Top