728x90 AdSpace

  • ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

    Δευτέρα, 8 Οκτωβρίου 2018

    Γ. Μανιάτης: «Να καλυφθούν άμεσα τα κενά των 15 Δασκάλων Ειδικής Αγωγής στα σχολεία της Αργολίδας»

    Την άμεση κάλυψη των κενών 15 Εκπαιδευτικών – Δασκάλων Ειδικής Αγωγής στα σχολεία της Αργολίδας, ζητά με ερώτησή του ο Βουλευτής Αργολίδας της ΔΗΣΥ, καθ. Γ. Μανιάτης, προς τον Υπουργό Παιδείας, κ. Κ. Γαβρόγλου. Ο Γ. Μανιάτης χαρακτηρίζει το θέμα άμεσης προτεραιότητας, δεδομένου ότι οι συγκεκριμένοι
    εκπαιδευτικοί πρόκειται να καλύψουν τα παιδιά που χρήζουν ειδικής παιδαγωγικής στήριξης.
    Ειδικά για το Δημοτικό Σχολείο Λιμνών, ο Γ. Μανιάτης, σε συνέχεια πρόσφατης συνάντησής του με το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου, τονίζει την απουσία 3 εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής και ζητά την άμεση αποκατάσταση του προβλήματος, προκειμένου να διεξάγεται ομαλά η εκπαιδευτική και παιδαγωγική διαδικασία.
    Ακολουθεί το αναλυτικό κείμενο της ερώτησης:
    «Κύριε Υπουργέ,
    πάνω από 15 Εκπαιδευτικοί – Δάσκαλοι Ειδικής Αγωγής λείπουν από τα σχολεία της Αργολίδας. Σχετική εισήγηση έχει υπάρξει προς το Υπουργείο, σε κατάλληλο χρόνο, από την αρμόδια Τοπική Διεύθυνση. Οι εκπαιδευτικοί αυτοί πρόκειται να καλύψουν παιδαγωγικά τα παιδιά που χρήζουν ειδικής παιδαγωγικής στήριξης, για τα οποία είναι προφανές ότι πρέπει να υπάρχει άμεση προτεραιότητα.
    Σε πρόσφατη συνάντησή μου με το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του Δημοτικού Σχολείου Λιμνών Αργολίδας, αναδείχθηκε το σοβαρό κενό που υπάρχει από την απουσία τριών (3) εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής που απαιτούνται, προκειμένου να διεξάγεται ομαλά η εκπαιδευτική και παιδαγωγική διαδικασία.
    Κατόπιν των ανωτέρω, ερωτάται ο κ. Υπουργός:
    Πότε πρόκειται να συμπληρωθούν τα 15 κενά Εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής στα σχολεία της Αργολίδας, μεταξύ των οποίων και τα 3 του Δημοτικού Σχολείου Λιμνών;»

    • Blogger Comments
    • Facebook Comments
    Item Reviewed: Γ. Μανιάτης: «Να καλυφθούν άμεσα τα κενά των 15 Δασκάλων Ειδικής Αγωγής στα σχολεία της Αργολίδας» Rating: 5 Reviewed By: Γιώργος Αργυρίου
    Scroll to Top