Εφημερεύοντα

Εφημερεύοντα Νοσοκομεία ΑΡΓΟΛΙΔΑ

Τετάρτη, 5 Οκτωβρίου 2016

Δεν αφηνει τίποτε όρθιο ο Φιλης: Φίλιππος Β, Μέγας Αλέξανδρος, Μινωικός Πολιτισμός αλλά και Μυκηναικός πολιτισμός στο στόχαστρο

Με στόχευση σημαντικά κεφάλαια της Αρχαίας Ελληνικής Ιστορίας για μία ακόμη φορα ο Φίλης Υπουργός Παιδείας κάνει αισθητή την ύπαρξη του ως προς το καταστροφικό της μέρος προκαλώντας την αντίδραση της εταιρείας Ελλήνων Φιλολόγων αλλά και απλών πολιτών που δεν  κατανοούν που το πάει με αυτές τις παρεμβάσεις το Υπουργείο Παιδείας Σε σχετική
ανακοίνωση της εταιρείας φιλολόγων αναφέρονται τα ακόλουθα:Τό Υπουργείο Παιδείας της χώρας μας επιδίδεται μεθοδικά και συστηματικά στην συρρίκνωση και υποβάθμιση της διδασκαλίας των ανθρωπιστικών μαθημάτων στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Δεν του φάνηκε αρκετή, φαίνεται, ή μείωση των ωρών διδασκαλίας των Αρχαίων Ελληνικών στό Γυμνάσιο και στο Λύκειο ούτε ή κατάργηση τού Επιταφίου του Περικλεούς στην Γ τάξη Λυκείου, ούτε ή κατάργηση της εξετάσεως των Αρχαίων Ελληνικών στό Γ υμνάσιο. Μέ νέα, ολέθρια άπόφασή του συνεχίζει την εκθεμελίωση των βασικών πυλώνων τού πολιτισμού μας στήν Ελληνική Εκπαίδευση.
Τις τελευταίες ήμερες (20/9/2016) εστάλη εγκύκλιος στους Εκπαιδευτικούς τής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, μέ τήν όποια επιβάλλεται νά διδάσκωνται συνοπτικά καί νά μήν έξετάζοινται στήν Α’ Λυκείου τά άκόλουθα κεφάλαια τής αρχαίας ελληνικής ιστορίας: Κυκλαδικός Πολιτισμός, Μινωίκός Πολιτισμός, Μυκηναϊκός Πολιτισμός, Ό Πρώτος καί ό Δεύτερος ’Ελληνικός Αποικισμός , 11 σημασία τών Περσικών Πολέμων, Ό Πελοποννησιακός Πόλεμος, Ό Φίλιππος Β' καί τό Οικουμενικό Κράτος τού Μ. Αλεξάνδρου.
Ή Εταιρεία Ελλήνων Φιλολόγων (Ε.Ε.Φ.) διαμαρτύρεται έντονώτατα γιά τήν νέα, αύθαίρετη απόφαση τού Υπουργείου, ή όποια προδήλως είναι επιζήμια γιά τήν επαρκή μόρφωση τών νέων μας. Μέ τις αποφάσεις αύτές τού Υπουργείου τό Σχολείο παρέχει στούς μαθητές ελλιπή γνώση τού ελληνικού πολιτισμού στήν συνέχεια καί στήν διαχρονία του. Αποσιωπάται έτσι η ούσία τού ελληνικού πολιτισμού, ή έξάπλωσή του σέ όλο τόν τότε γνωστό κόσμο, ή ένότητά του, όπως τήν επέτυχε ό Φίλιππος Β', ό βασιλιάς τής Μακεδονίας, ή οικουμενική διάσταση καί σημασία του μέσω τού εκπολιτιστικού έργου τού Μ. Αλεξάνδρου.
Η κατάργηση μάλιστα τής έξετάσεως τών συνοπτικώς διδασκομένων αύτών κεφαλαίων τής Ιστορίας, όπως συνέβη καί μέ τά Αρχαία ’Ελληνικά, κατ' ούσίαν οδηγεί στήν πλήρη άγνοια άπό τούς μαθητές τών θεμελιωδών αύτών σελίδων τής ιστορίας καί τού πολιτισμού μας καί συρρικνώνει δραματικά τήν άνθρωπιστική παιδεία καί τήν μόρφωση τών νέων μας.
Η Ε.Ε.Φ. καλεΐ τό Υπουργείο Παιδείας νά άναθεωρήση τις ολέθριες αύτές άποφάσεις του καί νά δείξη γνήσια καί ούσιαστική φροντίδα γιά τήν ολόπλευρη καλλιέργεια καί μόρφωση τής έλληνικής νεολαίας.