Εφημερεύοντα

Εφημερεύοντα Νοσοκομεία ΑΡΓΟΛΙΔΑ

Παρασκευή, 18 Δεκεμβρίου 2015

Απάντηση Σπίρτζη σε Ανδριανό για την αρμοδιότητα και την πορεία υλοποίησης του οδικού τμήματος Δερβενάκια – Μυκήνες (Εκκλησιαστικά)

Στις 1168/13-11-2015 και 1773/09-12-2015 Ερωτήσεις που είχε καταθέσει ο Βουλευτής Αργολίδας της Νέας Δημοκρατίας κ. Γιάννης Ανδριανός με θέμα τη σύγχυση αρμοδιοτήτων μεταξύ αφενός του Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων και αφετέρου του Υπουργείου Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης ως προς την αρμοδιότητα για τα έργα στο οδικό τμήμα Δερβενάκια – Μυκήνες (Εκκλησιαστικά)
καθώς και την πορεία υλοποίησής τους, απάντησε γραπτώς ο Υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων κ. Χ. Σπίρτζης, επισυνάπτοντας και το με αριθμό πρωτοκόλλου ΔΟΥ/5368/18-11-2015 έγγραφο της Διεύθυνσης Οδικών Υποδομών καθώς και το με αριθμό πρωτοκόλλου ΔΟΥ/3657/18-9-2015 συνημμένο του τελευταίου.

Το κείμενο της απάντησης του Υπουργού αναφέρει μεταξύ άλλων τα εξής:

“Επειδή, όπως φαίνεται και στο με αριθμό πρωτοκόλλου ΔΟΥ/3657/18-9-2015 συνημμένο έγγραφο, έγινε διασταλτική ερμηνεία του Νόμου 3852/2010 σε ό,τι αφορά τα θέματα αρμοδιοτήτων μεταξύ της Γενικής Γραμματείας Υποδομών και της Περιφέρειας Πελοποννήσου, στις 24-11-2015 πραγματοποιήθηκε σύσκεψη στο γραφείο του Γενικού Γραμματέα Υποδομών, παρουσία του Γενικού Διευθυντή Συγκ/κων έργων και της Διεύθυνσης Οδικών Υποδομών και δόθηκαν οδηγίες για την προώθηση της μεταβίβασης τριών (3) συμβάσεων οδικών έργων στη ΔΤΕ/ Περ. Πελοποννήσου με τροποποίηση της ΥΑ ΔΜΕΟ/2809/7-6-2010 ώστε να συνάδει με τα οριζόμενα στο Ν3852/2010 (Καλλικράτης).

Μεταξύ των προς μεταβίβαση συμβάσεων περιλαμβάνεται και η σύμβαση του οδικού άξονα “Δερβενάκια-Μυκήνες”.

Με βάση τις παραπάνω δοθείσες οδηγίες προγραμματίζεται το αμέσως προσεχές διάστημα συνάντηση με εκπροσώπους της ΔΤΕ/Περ. Πελοποννήσου για τον καθορισμό των σχετικών διαδικασιών και αρμοδιοτήτων.

Μετά την ολοκλήρωση της ανωτέρω διαδικασίας και την εφαρμογή του Ν. 3852/2010, στόχος του Υπουργείου μας θα είναι να έρχεται αρωγός όπου η Περιφέρεια αδυνατεί να αντεπεξέλθει και βάσει πραγματικών αναγκών (έλλειψη τεχνογνωσίας, προσωπικού) φυσικών καταστροφών και εν γένει απρόβλεπτων γεγονότων, έτσι ώστε τα έργα να υλοποιούνται με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.

Η εμπειρία δείχνει ότι με την παραμονή των έργων στο Υπουργείο για διαφορετικούς λόγους από τους παραπάνω δεν εξυπηρετείται η ανάγκη πραγματοποίησης των έργων, αφού αυτά παραμένουν σε χαμηλό βαθμό ωριμότητας”.